Vitt överallt.

2012-10-29 @ 22:31:47
Okej, jag var faktiskt iväg och köpte ett par nya, finare och skönare trofflor idag, och där ljög jag, dom gamla och fula var skönare, faktiskt, även fast ni inte tror det, men jag lovar. 
Aa, iallafall, eftersom jag inte inte lyckades med min springtur imorse så stack jag iväg och tränade nu på kvällen, riktigt skönt måste jag säga! Och påtal om något helt annat, så har det har verkligen kommit mycket snö idag och jag tackar verkligen för det, så himla mycket mysigare att gå ut nu när de är vitt överallt istället för grått och tråkigt :) Haha, känns så töntigt att sluta ett blogginlägg sådär, men jag har nu inget mer att säga, hejdå ♥♣♦♠  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0